Specjalista ds. Legislacji i Obsługi Prawnej


-Specjalista ds. Legislacji i Obsługi Prawnej

Zadania OS:

1.        Przygotowywanie projektów uchwał Rady Społecznej – we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi – i przekazywanie ich podmiotowi tworzącemu.

2.        Sporządzanie projektów opinii prawnych na polecenie Dyrektora.

3.        Pomoc w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych.

4.        Przygotowywanie projektów pism procesowych i wniosków sądowych.

5.        Przygotowywanie wniosków o zmiany w KRS.

6.        Prowadzenie pozasądowych spraw odszkodowawczych.

7.        Prowadzenie repertoriów spraw sądowych oraz egzekucji komorniczych.

8.        Gromadzenie i przechowywanie akt spraw sądowych, komorniczych i pozasądowych.

9.        Opracowanie i bieżąca aktualizacja statutu, regulaminu organizacyjnego, struktury organizacyjnej Zakładu.

10.    Wdrożenie systemu bieżącego informowania pracowników w zakresie zmian w obowiązujących przepisach prawnych bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą.