Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów
-Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów
Zadania OM:
- Prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przyjmowanie, rejestrowanie, określanie wartości zamówienia i kwalifikowanie zgłaszanych przez komórki organizacyjne wniosków o zakup usług i dostaw.
- Przygotowywanie, organizowanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych stosownie do wartości zamówienia.
- Sporządzanie planów postępowań przetargowych.
- Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w porozumieniu z właściwymi, co do zakresu zamówienia pracownikami.
- Przesyłanie do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i Prezesa Zamówień Publicznych ogłoszeń o zamówieniu, udzieleniu zamówienia i ogłoszeń o planowanych zamówieniach publicznych,
- Informowanie Dyrektora o aktualnie prowadzonych postępowaniach przetargowych.
- Przygotowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami zewnętrznymi.
- Ogłaszanie wyników zakończonych postępowań przetargowych.
- Zawieranie umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych z podmiotami zewnętrznymi w trybie określonym obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie i prowadzenie rejestru zawieranych umów oraz gromadzenie i przechowywanie oryginałów zawartych umów.
- Realizacja zatwierdzonych przez Dyrektora wniosków, których wartość nie przekracza 50 euro netto.
- Informowanie wnioskodawców o trybie realizacji złożonych wniosków.
- Opracowywanie rocznych planów zakupów materiałów biurowych, środków czystościowych na podstawie zapotrzebowań z komórek organizacyjnych.
- Realizacja procedury zamawiania recept.
- Wdrożenie systemu oceny dostawców/usługodawców.