Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów


-Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów

Zadania OM:


  1. Prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Przyjmowanie, rejestrowanie, określanie wartości zamówienia i kwalifikowanie zgłaszanych przez komórki organizacyjne wniosków o zakup usług i dostaw.
  3. Przygotowywanie, organizowanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych stosownie do wartości zamówienia.
  4. Sporządzanie planów postępowań przetargowych.
  5. Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w porozumieniu z właściwymi, co do zakresu zamówienia pracownikami.
  6. Przesyłanie do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i Prezesa Zamówień Publicznych ogłoszeń o zamówieniu, udzieleniu zamówienia i ogłoszeń o planowanych zamówieniach publicznych,
  7. Informowanie Dyrektora o aktualnie prowadzonych postępowaniach przetargowych.
  8. Przygotowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami zewnętrznymi.
  9. Ogłaszanie wyników zakończonych postępowań przetargowych.
  10. Zawieranie umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych z podmiotami zewnętrznymi w trybie określonym obowiązującymi przepisami.
  11. Sporządzanie i prowadzenie rejestru zawieranych umów oraz gromadzenie i przechowywanie oryginałów zawartych umów.
  12. Realizacja zatwierdzonych przez Dyrektora wniosków, których wartość nie przekracza 50 euro netto.
  13. Informowanie wnioskodawców o trybie realizacji złożonych wniosków.
  14. Opracowywanie rocznych planów zakupów materiałów biurowych, środków czystościowych na podstawie zapotrzebowań z komórek organizacyjnych.
  15. Realizacja procedury zamawiania recept.
  16. Wdrożenie systemu oceny dostawców/usługodawców.