Sekretariat


Zadania Sekretariatu:

  1.  Przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie Dyrektorowi korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
  2. Przekazywanie korespondencji oraz wewnętrznych aktów normatywnych właściwym komórkom organizacyjnym zgodnie z dekretacją Dyrektora lub rozdzielnikiem.
  3. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego.
  4. Prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora.
  5. Przygotowywanie i obsługa konferencji, zebrań i odpraw.
  6. Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw niewymagających interwencji Dyrektora.
  7. Przyjmowanie telefonów i łączenie rozmów.
  8. Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora.
  9. Przygotowywanie i ewidencjonowanie wysyłanej poczty.
  10. Informowanie osób zainteresowanych o planowanych spotkaniach z Dyrektorem.
  11. Przechowywanie książek kontroli zewnętrznych.
  12. Prowadzenie rejestru skarg, podziękowań i wniosków składanych przez pacjentów, ich rodziny oraz osoby zainteresowane. Analiza wpływających spraw.