Sekretariat
Zadania Sekretariatu:
- Przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie Dyrektorowi korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Przekazywanie korespondencji oraz wewnętrznych aktów normatywnych właściwym komórkom organizacyjnym zgodnie z dekretacją Dyrektora lub rozdzielnikiem.
- Prowadzenie dziennika korespondencyjnego.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora.
- Przygotowywanie i obsługa konferencji, zebrań i odpraw.
- Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw niewymagających interwencji Dyrektora.
- Przyjmowanie telefonów i łączenie rozmów.
- Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora.
- Przygotowywanie i ewidencjonowanie wysyłanej poczty.
- Informowanie osób zainteresowanych o planowanych spotkaniach z Dyrektorem.
- Przechowywanie książek kontroli zewnętrznych.
- Prowadzenie rejestru skarg, podziękowań i wniosków składanych przez pacjentów, ich rodziny oraz osoby zainteresowane. Analiza wpływających spraw.