Specjalista ds. Legislacji i Obsługi Prawnej
-Specjalista ds. Legislacji i Obsługi Prawnej
Zadania OS:
1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Społecznej – we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi – i przekazywanie ich podmiotowi tworzącemu.
2. Sporządzanie projektów opinii prawnych na polecenie Dyrektora.
3. Pomoc w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych.
4. Przygotowywanie projektów pism procesowych i wniosków sądowych.
5. Przygotowywanie wniosków o zmiany w KRS.
6. Prowadzenie pozasądowych spraw odszkodowawczych.
7. Prowadzenie repertoriów spraw sądowych oraz egzekucji komorniczych.
8. Gromadzenie i przechowywanie akt spraw sądowych, komorniczych i pozasądowych.
9. Opracowanie i bieżąca aktualizacja statutu, regulaminu organizacyjnego, struktury organizacyjnej Zakładu.
10. Wdrożenie systemu bieżącego informowania pracowników w zakresie zmian w obowiązujących przepisach prawnych bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą.